Rotterdam | Gepubliceerd op: 11 mei 2012
Pitch
@GreenchoiceNL wint #CCDNA award voor meest klantvriendelijke energieleverancier, samen met o.m. IKEA en H&M http://pr.co/p/000oyv
Samenvatting
Greenchoice won gisteren de Customer Centric DNA-Award voor ‘meest klantgerichte’ energieleverancier. De award wordt sinds vorig jaar uitgereikt aan bedrijven die er het best in slagen de klant centraal te zetten in hun klantcontact, ofwel ‘customer centricity’. De Customer Centric DNA Awards zijn een initiatief van Bearingpoint en TNS NIPO. Winnaars in de andere categorieën zijn onder meer Ikea, H&M en Amazon. Meer dan 10.000 consumenten beoordeelden bedrijven in acht categorieën.
Details

Greenchoice ‘meest klantgerichte energieleverancier’: Customer Centric DNA Award 2012

Rotterdam, 11 mei 2012 – Fernanda de Bruijn, directeur operations, en Jurjen Algra, marketing manager, van Greenchoice namen gisteren de Customer Centric DNA-Award voor ‘meest klantgerichte’ energieleverancier in ontvangst. De award wordt sinds vorig jaar uitgereikt aan bedrijven die er het best in slagen de klant centraal te zetten in hun klantcontact, ofwel ‘customer centricity’. De Customer Centric DNA Awards zijn een initiatief van Bearingpoint en TNS NIPO. Winnaars in de andere categorieën zijn onder meer Ikea, H&M en Amazon. Meer dan 10.000 consumenten beoordeelden bedrijven in acht categorieën op aspecten als medewerkersperformance, consistentie in dienstverlening, webcare, mond-tot-mond aanbevelingen en vertrouwen.

Greenchoice vindt het ook bij het winnen van deze award weer vooral van belang dat het de waardering van daadwerkelijke klanten weerspiegelt. Greenchoice geeft het klantencontact al jarenlang op een bijzondere manier vorm: ‘Klanten bellen bij ons naar een gewone telefoonlijn die ook gewoon wordt opgenomen, zonder keuzemenu of bandje. Iedereen, ongeacht de functie, werkt minstens een uur per week op de klantenservice. Medewerkers hebben alle vrijheid, en dus ook de rechten en de middelen, om de vraag van de klant meteen zelf op te lossen. Iedere medewerker draagt elk jaar een praktisch verbetervoorstel aan op het gebied van dienstverlening. Ook willen wij onze klanten puur op basis van service en producten aan ons binden: bij ons geen boetes als mensen toch hun contract willen beëindigen’, licht Fernanda de Bruijn toe.

Meer achtergrond en beeldmateriaal via http://greenchoice.pressdoc.com

Zie ook www.greenchoice.nl en www.customercentricdna.nl

Elk onderstaand veld invullen a.u.b.